Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bansuj
Clan Leader
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 5889
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braunschweig/Tczew
|
Wysłany: Wto 20:17, 11 Sie 2009 Temat postu: Nowości |
|
W tym temacie możecie zaproponować klanowiczom nowe gry, które spodobały się Wam, bądź macie zamiar je kupić/pobrać czy czekanie na nie ze zniecierpliwieniem i chcecie poznać zdanie innych na ich temat. Proszę także dołączyć szczegóły na temat gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bansuj
Clan Leader
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 5889
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braunschweig/Tczew
|
Wysłany: Wto 20:22, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
Dla przykładu napiszę pierwszą opinię.
<center>
Call of Duty: Modern Warfare 2
</center>
Infinity Ward ( producent )
Activision Blizzard ( wydawca )
Licomp Empik Multimedia ( dystrybutor PL )
gry akcji ( FPS )
listopad 2009 ( światowa data premiery )
listopad 2009 ( data wydania w Polsce )
listopad 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 18+
Call of Duty: Modern Warfare 2 to już szósta odsłona znanej serii Call of Duty. Chociaż formalnie następuje po Call of Duty: World at War to jednak gra jest duchową i merytoryczną kontynuacją czwartej części, czyli Call of Duty 4: Modern Warfare, stworzonej przez Infinity Ward i wydanej przez Activision w 2007 roku.
Saga Call of Duty zwykle przenosi nas do czasów II Wojny Światowej. W przypadku czwartej odsłony, czyli wspomnianego Modern Warfare, autorzy postanowili zrezygnować z tego okresu historycznego na rzecz współczesności, skupiając się na realiach obecnej armii, pełnej technologicznych nowinek i gadżetów. Ekipa z Infinity Ward postanowiła ponownie podjąć ten temat także w tym tytule.
Wcielamy się w żołnierza współczesnej armii, by wykonać szereg niebezpiecznych i zróżnicowanych misji, podczas których wykorzystywać możemy najnowocześniejsze uzbrojenie oraz wyposażenie. Autorzy odwzorowali wiele najnowszych technologii wojskowych i starali się wiernie przenieść je do postaci wirtualnej. Ważnym aspektem gry są również bardzo urozmaicone i intensywne misje – uczestniczymy tylko i wyłącznie w niezwykle dynamicznych operacjach militarnych. Często podczas nich wykorzystujemy rozmaite pojazdy i dodatkowy sprzęt oraz działamy w większej grupie.
Twórcy przygotowali widowiskową oprawę audiowizualną oraz bardzo rozbudowany tryb rozgrywki sieciowej, składający się z kilku ciekawych form zabawy. Podobnie jak w każdej innej odsłonie Call of Duty jest on bardzo ważną częścią całej gry.
Moim zdaniem gra zapowiada się bardzo ciekawie, i prawdopodobne jest że Alpha Team rozszerzy swoją działalność o tą właśnie grę. Na 100% kupię sobie MW2, słyszałem że kilka osób z klanu też ma taki zamiar, więc czemu nie spróbować i nie grać razem także w najnowsze CoD :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kejm
Gość
|
Wysłany: Wto 23:02, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
Lecz jak na chwile obecna na temat tej gry jest bardzo malo info ,a jesli jest to niepewne wiec moge jedynie zachecic do odwiedzania oficjalnej strony internetowej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez kejm dnia Śro 14:33, 12 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Niko
Zasłużony
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 1704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Liberty City
|
Wysłany: Śro 1:29, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
Microsoft Game Studios ( producent )
Microsoft Game Studios ( wydawca )
Microsoft ( dystrybutor PL )
wyścigi ( samochodowe )
październik 2009 ( światowa data premiery )
październik 2009 ( data wydania w Polsce )
październik 2009 ( Europejska data premiery ) (PAL)
październik 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)
360
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 2 DVD
tryb multiplayer: Internet / split screen liczba graczy: 1-8
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
--------------------------------------------------------------------------------------
Trzecia odsłona najpopularniejszej symulacji samochodowej na konsolę Xbox 360.
Trzecia część ekskluzywnych dla konsoli Xbox 360 wyścigów przynosi ze sobą przede wszystkim zmianę silnika graficznego oraz wiele udoskonaleń, których brak spędzał do tej pory sen z powiek fanów serii. Ekipa Turn 10 przygotowała kilkaset samochodów pochodzących od kilkudziesięciu producentów, co czyni Forzę Motosport 3 jedną z największych gier samochodowych w historii. Wśród nowinek towarzyszących nowej odsłonie trzeba wymienić możliwość ustawienia kamery we wnętrzu samochodu, dzięki czemu fani symulacji będą mogli doznać jeszcze większych wrażeń płynących z rozgrywki.
Forza Motosport 3 wyróżnia się także ładną oprawą graficzną i wieloma opcjami społecznościowymi. Gra pozwala nagrać m.in. własne filmiki z rozgrywki by potem móc udostępnić je znajomym. Co ciekawe, program oferuje dość rozbudowane narzędzia edytorskie pozwalające filmik zmontować w odpowiadający nam sposób.
Hmm co by tu dodać od siebie...? Po prostu bardzo lubię symulacje samochodowe a seria Forza najbardziej mnie zainspirowała. Czekam z niecierpliwością
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Niko dnia Śro 1:32, 12 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kenin
Friend
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:32, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
Ubisoft Studios ( producent )
Ubisoft ( wydawca )
Ubisoft ( dystrybutor PL )
listopad 2009 ( światowa data premiery )
listopad 2009 ( data wydania w Polsce )
listopad 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)
PC zobacz na: 360PS3
tryb gry: single player nośnik: 1 DVD
wymagania wiekowe: 18+
Druga odsłona serii łączącej ciekawą fabułę, akcję oraz skradanie się. Tym razem przenosimy się w epokę Renesansu, aby zwiedzić słoneczną Italię.
Assassin's Creed 2 to kontynuacja bardzo udanej gry akcji TPP. Za jej stworzenie ponownie odpowiada utytułowane studio korporacji Ubisoft Entertainment, zlokalizowane w kanadyjskim Montrealu.
W drugiej odsłonie serii przenosimy się do roku 1476, czyli w epokę Renesansu i zwiedzamy między innymi takie miejsca jak Sycylia, Florencja oraz Wenecja. Przemierzamy nie tylko miasta, ale i leżące pomiędzy nimi tereny rolnicze (np. Toskanię). Wcielamy się w postać znaną jako Ezio Auditore de Firenze oraz w kilku innych bohaterów. Twórcy przygotowali rozbudowany główny wątek fabularny oraz wiele pobocznych misji, podzielonych na 16 rodzajów. Co ciekawe, w grze pojawia się kilka znanych postaci historycznych, jak np.: Machiavelli oraz Lorenzo de Medici.
Podczas wykonywania kolejnych zadań musimy przede wszystkim skradać się, wtapiać w tłum oraz atakować odpowiednie cele. Sprawa jest znacznie trudniejsza, gdyż teraz napotykamy coraz bardziej wymagających przeciwników. Niektórzy z nich potrafią nawet wspinać się równie sprawnie jak bohater, a inni są znacznie czujniejsi i sprytniejsi. Na szczęście w razie niezbyt udanego pojedynku możemy udać się do pobliskiego lekarza żeby wyleczyć odniesione obrażenia.
Do gry wprowadzono kilka innych ciekawych modyfikacji, odróżniających ją od części pierwszej. Podstawową nowością jest pływanie, które otwiera dodatkowe możliwości eksploracji świata. Powiększono także wachlarz sposobów eliminowania wrogów – można ich atakować chociażby z dachów oraz wyrywać im broń z rąk. Podczas niektórych misji, rozgrywanych przykładowo na balu, możemy nosić maski.
Oprócz tego do naszej dyspozycji oddano kilka wynalazków samego Leonarda Da Vinci, w tym między innymi maszynę latającą, oraz mnóstwo nowych broni (miecze, topory, włócznie i inne). Każda z nich posiada własny specjalny atak. W lokacjach poukrywanych jest też wiele dodatkowych przedmiotów (flagi, statuetki). Za ich znalezienie otrzymujemy rozmaite bonusy.
Niejednokrotnie główny bohater naraża się lokalnym władzom, ale na szczęście może on zmniejszyć ich zainteresowanie swoją osobą. Aby tego dokonać możemy między innymi wykonywać specjalne misje, zrywać plakaty z podobizną Ezio, eliminować świadków naocznych zbrodni lub przekupywać ich. Przerywniki filmowe zastąpiono natomiast widowiskowymi scenami, w których uczestniczymy wciskając odpowiednio szybko wskazane przyciski (quick time events).
Pierwsza część mnie zachwyciła. Więc druga też pewnie będzie niezła [/img][img][/img][img][/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bansuj
Clan Leader
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 5889
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braunschweig/Tczew
|
Wysłany: Pią 21:45, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
@up: Nie no, to mieć muszę. Obowiązkowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kenin
Friend
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:07, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
Ja też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kejm
Gość
|
Wysłany: Sob 11:10, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
a ja was może zadziwię ,ale nie lubie tej gry jedynie grafika mi sie podoba
|
|
Powrót do góry |
|
|
N3xT0r
Friend
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 0:57, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
Operation Flashpoint 2
!!
Symulator pola walki, cóś pięknego grałem w jedynkę i nawet do dziś nią nie pogardzę, choć o dobrą fizykę i grafikę tam trudno...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez N3xT0r dnia Nie 0:58, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Niko
Zasłużony
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 1704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Liberty City
|
Wysłany: Pon 11:19, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
Nextor miałem właśnie napisać o tym ale napisze ! ;p
Codemasters Software ( producent )
Codemasters Software ( wydawca )
Codemasters Software ( dystrybutor PL )
gry akcji ( taktyczna )
październik 2009 ( światowa data premiery )
październik 2009 ( data wydania w Polsce )
październik 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)
PC/X360/PS3
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 18+
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP SP2/Vista
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising to oficjalna kontynuacja niezwykle popularnej gry Operation Flashpoint: Cold War Crisis z roku 2001. Sequel pozostaje wierny poprzednikowi i prezentuje sporo taktycznej akcji z jednoczesnym bardzo symulacyjnym i realistycznym podejściem.
Wcielamy się w rolę jednego z żołnierzy, biorących udział w operacji wojskowej przeprowadzanej na niewielkiej wyspie Skira (Azja Wschodnia). Teren ten znajduje się w centrum geopolitycznej rozgrywki pomiędzy kilkoma mocarstwami ze względu na znajdujące się na nim złoża ropy naftowej. Kontrolowany przez Rosję staje się on jednak miejscem zbrojnego konfliktu za sprawą chińskiej inwazji. Naszym zadaniem są więc działania, mające na celu odbicie wyspy z rąk chińskiej armii.
Twórcy postawili sobie bardzo ambitne zadanie – ukazać jak najwierniej współczesne pole walki. Symulacyjny charakter został jednak należycie zbalansowany, aby zagwarantować widowiskowość i dynamikę. Większość elementów świata może ulec trwałemu zniszczeniu – dotyczy to zarówno budynków, jak i naszego wyposażenia, które może także się zabrudzić czy zarysować. Siejąc zniszczenie trzeba jednak mieć na uwadze przyszłe zadania – nieroztropnie zniszczony budynek może okazać się strategicznym punktem przyszłej misji. Innym przykładem szczegółowości świata może być wygląd samych żołnierzy – różnią się od siebie znacznie, także insygniami na mundurze, dzięki czemu wprawione oko łatwo rozpozna rangę danej jednostki. Misje oferują sporą swobodę – otrzymujemy poszczególne zadania, jednak sposób ich wykonania zależy on naszej inwencji i zmysłu taktycznego.
Teren gry to 220 kilometrów kwadratowych, wygenerowane na podstawie zdjęć satelitarnych prawdziwej wyspy. Operation Flashpoint 2 oferuje kilkadziesiąt maszyn bojowych (śmigłowce AH-1Z Super Cobra, czołgi M1A1 Abrams, wozy opancerzone M2A3 etc.) oraz pokaźny zestaw broni ręcznej (około 70 rodzajów). Wszystko wykonane oczywiście z dużą dbałością o szczegóły i zachowaniem realizmu, także jeżeli chodzi o przygotowywanie broni do użytku – część uzbrojenia przed użyciem wymaga przecież uprzedniego złożenia zgodnie z instrukcją.
Oprawa graficzna prezentuje się niezwykle szczegółowo, zarówno jeśli chodzi o teren otwarty jak i wnętrza budynków. Także wygląd żołnierzy został dopracowany, również pod względem sposobu poruszania się (za wzór posłużyli prawdziwi wojskowi, których ruchy przeniesione zostały za pomocą technologii motion capture).
Jeżeli chodzi o grę sieciową, to zaimplementowano dwie podstawowe opcje – kooperację i rywalizację. W trybie współpracy spotka się do 8 graczy, którzy wspólnie mogą zmierzyć się z komputerowym przeciwnikiem. Rywalizacja oferuje możliwość zabawy 32 osobom (16 przeciwko 16). Dodatkowo w tym trybie każdy z graczy otrzymuje 8 prowadzonych przez sztuczną inteligencję współtowarzyszy, tak więc liczba żołnierzy na polu walki jest diametralnie większa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Niko dnia Pon 11:20, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bansuj
Clan Leader
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 5889
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braunschweig/Tczew
|
Wysłany: Czw 10:50, 27 Sie 2009 Temat postu: |
|
Świeży trailer OPF2:
<object width="580" height="360"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JidCaZK4mEs&hl=pl&fs=1&rel=0&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JidCaZK4mEs&hl=pl&fs=1&rel=0&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="580" height="360"></embed></object>
Zainteresował mnie też pierwszy trailer nowego Stalkera:
<object width="580" height="360"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/i1lDskma6V0&hl=pl&fs=1&rel=0&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/i1lDskma6V0&hl=pl&fs=1&rel=0&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="580" height="360"></embed></object>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bansuj dnia Czw 10:51, 27 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kazuar
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 16:44, 05 Gru 2009 Temat postu: |
|
Mafia II
Illusion Softworks ( producent )
2K Games ( wydawca )
gry akcji ( TPP )
luty 2010 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
luty 2010 ( data premiery w USA ) (NTSC)
Druga część Mafii, legendarnej już gangsterskiej gry akcji opracowanej w 2002 roku przez zespół Illusion Softworks. Akcja rozgrywa się na przełomie lat 40 i 50 ubiegłego stulecia w opanowanych przez organizacje przestępcze Stanach Zjednoczonych.
Mafia 2 to kontynuacja wydanej w 2002 roku gry Mafia: The City of Lost Heaven autorstwa Illusion Softworks. Za część drugą odpowiada ta sama ekipa, która od roku 2008 znana jest pod inną nazwą (2K Czech). Prócz tytułów opowiadających o niesławnej włoskiej grupie przestępczej, firma znana jest między innymi z Hidden & Dangerous, czy Vietcong.
Chociaż Mafia II jest kontynuacją, przedstawia zupełnie odrębną historię i nowe postacie. Nie oznacza to, że rozbudowana fabularnie poprzedniczka poszła w zapomnienie – w dwójce znajduje się mnóstwo nawiązań i smaczków, czytelnych dla fanów. Zmieniają się jednak główni bohaterowie, czasy oraz miejsce akcji. Wcielamy się bowiem w postać Vito Scalettiego, w momencie, gdy kończy on służbę wojskową i zimą 1946 roku wraca do domu – monumentalnego Empire City (16 kilometrów kwadratowych), będącego w rzeczywistości wirtualną adaptacją Nowego Jorku (odwzorowanego w dość luźny sposób, wraz z kilkunastoma charakterystycznymi budowlami, jak np.: Empire State Building czy most Brooklyński). Metropolia składa się z kilku różnych dzielnic (np. Chinatown, przemysłowa Millville, portowe Oysterbay i Southport, kraina bogaczy Klingstone), wśród których dla tej historii najważniejsze są oczywiście Małe Włochy (Little Italy). Vito, wraz z przyjacielem Joe Barbaro, próbują odnaleźć się na powrót w tej rzeczywistości. Nie zamierzają jednak zatrudnić się w dokach jako tania siła robocza. Czeka na nich bowiem „kariera” w świecie przestępczym, w szeregach jednej z lokalnych rodzin mafijnych.
Zmiana okresu, w jakim dzieje się akcja, oznacza nowe, jeszcze bardziej okrutne realia oraz nieco inną stylistykę (także szybsze samochody). Druga odsłona serii oferuje znacznie większą swobodę od pierwowzoru. Zamiast jednej tylko „rodziny” otrzymujemy możliwość postawienia się po jednej z trzech stron. Naturalnie wspieranie jednej frakcji prowadzi przeważnie do złych stosunków z innymi, a czasem nawet wojny. Sama fabuła została podzielona na dwa zasadnicze podrozdziały, prowadzące do jednego z kilku możliwych zakończeń. Treść gry to przede wszystkim wykonywane przez nas zadania, od których zależy nasza pozycja i reputacja. Każdy, kto widział filmy o mafii, wie czego się spodziewać – wymuszenia, porwania, napady i pomoc członkom naszej „rodziny”. Wszystko to spięte niezwykle ciekawym wątkiem głównym, pełnym zwrotów akcji, napięcia i charakterystycznego, czarnego humoru.
Prócz tego w mieście czeka na nas mnóstwo atrakcji, zarówno legalnych jak i niezgodnych z prawem. Możemy więc kraść pojazdy (na szybko, przez zbicie szyby, lub subtelnie, przez włamanie), wybierając z pięćdziesięciu modeli wzorowanych na prawdziwych markach, a później ulepszać je i modyfikować w warsztacie. Jeśli ktoś wolałby bardziej oficjalnych metod, może po prostu auto kupić. Wozy to nie jedyne dobra, jakie oferują sklepy – są i ubrania (przydatne czasem, gdy ściga nas policja), jedzenie, a nawet opcja kupna własnych czterech kątów.
Świat gry odnotowuje upływ czasu – w kwestii zarówno cyklu dnia i nocy, jak i zmieniających się pór roku – co jednak jest w pewnym stopniu uzależnione od fabuły. Wachlarz nowych umiejętności zyskał także nasz podopieczny, który potrafi bić się na pięści z wykorzystaniem większej liczby ciosów oraz przeskakiwać przez płoty.
Mafia II wykonana została na nowym silniku graficznym. Z jego pomocą - podobnie jak w części pierwszej - świetnie odwzorowano przede wszystkim twarze bohaterów, ich mimikę (za którą odpowiada ponad 30 mięśni twarzy) oraz animację. Sprawia to, że prezentowane w dużych ilościach przerywniki, zrealizowane na silniku graficznym, sprawiają wrażenie niemal wyreżyserowanych filmów z żywymi aktorami.
Mnie już skręca na samą myśl o tej grze. Myśle, że to może być hit. Wydaje mi się, że to będzie olbrzymi rywal dla serii GTA a raczej tej ostatniej. Ja czekam z niecierpliwością
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Borys Fali
Zasłużony
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 909
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:44, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
Mass Effect 2
Mass Effect 2 jest oficjalną kontynuacją wydanej w 2007 roku hitowej gry role-playing. Za przygotowanie sequela ponownie odpowiedzialne jest studio BioWare, czyli twórcy Dragon Age’a, Baldur’s Gate’a, Knights of the Old Republic czy Jade Empire.
Opisywana produkcja przenosi nas w odległą przyszłość, oferując możliwość eksploracji galaktyki zamieszkiwanej przez wiele inteligentnych ras. Akcja kontynuacji rozgrywa się dwa lata po wydarzeniach z pierwszej części serii, a więc w roku 2185. Po raz kolejny wcielamy się w postać komandora Sheparda, który po pomyślnym odparciu inwazji Żniwiarzy musi stawić czoła nowemu niebezpieczeństwu. Okazuje się mianowicie, że z obrzeży wszechświata stopniowo znikają ludzkie kolonie. Główna postać zmuszona zostaje do sprzymierzenia się z bezwzględną organizacją Cerberus i wyrusza na samobójczą misję celem zbadania przyczyn utraty wspomnianych planet.
Grę możemy rozpocząć na dwa sposoby, a mianowicie od utworzenia zupełnie nowego bohatera lub od załadowania zapisanego stanu gry z pierwszego Mass Effecta. W tym drugim przypadku możemy liczyć nie tylko na zachowanie odblokowanych cech postaci, ale również na przeniesienie do nowego uniwersum informacji na temat wszystkich podjętych wcześniej decyzji. To z kolei może mieć znaczący wpływ na przebieg rozgrywki. Dla przykładu, osobnik, któremu poprzednio udzieliliśmy pomocy, może się nam teraz próbować jakoś odwdzięczyć. Główna postać nie jest zmuszona do badania świata gry w pojedynkę, gdyż wzorem pierwszej części możemy dowodzić maksymalnie trzyoosobową drużyną, dobierając sobie pomocników w zależności od upodobań, klasy, umiejętności czy charakterystyki wykonywanej aktualnie misji. W Mass Effect 2 przewodzimy zarówno osobistościom znanym fanom serii (m.in. Tali'Zorah), jak i zupełnie nowym postaciom (m.in. Samara i Thane).
W opisywanym sequelu jeszcze większy nacisk położono na konieczność staczania efektownych walk. Do naszej dyspozycji tym razem oddano około dwudziestu klas broni, jak również wiele interesujących mocy biotycznych, których umiejętny dobór pozwala na odnoszenie kolejnych zwycięstw. W stosunku do pierwszej części poprawiono systemy odpowiedzialne za celowanie i wydawanie poleceń członkom drużyny, jak również dodano bardziej rozbudowany mechanizm zadawania obrażeń (możliwość pozbawiania wroga kończyń, okaleczania go czy oślepiania strzałem w głowę). Rozgrywka nie opiera się jednak wyłącznie na walce, gdyż usprawnień doczekały się także liczne rozmowy z postaciami niezależnymi. Umiejętny dobór kwestii dialogowych w połączeniu ze skorzystaniem z osobistego uroku czy funkcji zastraszenia może teraz doprowadzić do jeszcze ciekawszych rozwiązań.
Do przemieszczania się pomiędzy głównymi lokacjami nadal używamy statku kosmicznego, wybierając kolejne miejsca docelowe bezpośrednio z mapy galaktyki. W dalszym ciągu możliwe jest badanie mniej ważnych planet w poszukiwaniu ciekawych znalezisk czy minerałów, choć producent znacznie urozmaicił wachlarz dostępnych misji pobocznych. Spowodowało to, że nie ograniczają się one już praktycznie wyłącznie do konieczności eliminacji wrogich istot.
Oprawa wizualna Mass Effect 2 została utrzyma w podobnym stylu graficznym do pierwszej części serii, prezentując również zbliżony poziom wykonania. W trakcie swojej przygody odwiedzamy planety o zróżnicowanej architekturze czy nietypowej faunie i florze. Wydarzenia nadal obserwowane są z perspektywy trzeciej osoby.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trailer z E3 2009
<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/lCpK2XnIaeI&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/lCpK2XnIaeI&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
Muszę się również pochwalić, że byłem na oficjalnym pokazie gry na PGA 2009 Pierwsza część była bardzo dobra, wygląda na to, że druga będzie jeszcze lepsza. Nie mogę się doczekać premiery.
PS. Dość stare, ale jak ktoś nie widział tego, a czeka na Assassin's Creeda 2 (nie mówię o tych, co mają konsole) musi to obejrzeć.
Assassin's Creed - Lineage
<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rUeABamPlc0&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rUeABamPlc0&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/url]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Borys Fali dnia Nie 22:48, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frost
Friend
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań - Dębiec
|
Wysłany: Czw 12:13, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
STARRRR CRAFT DWA!!!!!
Nie będę tu nic wrzucał, bo tyle jest info o tym w sieci, że każdy bez problemu znajdzie. Tej gry tak w ogóle chyba nie trzeba przdstawiać specjalnie co?
Jestem zakochany w jedynce, dwójke kupię na miliard procent. Mimo, że ma kosztować 189 zł (i to jest pierwsza część z trzech jeśli chodzi o kampanię single)
Tylko te przesuwane premiery...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kejm
Gość
|
Wysłany: Pon 10:40, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
le to bezsens lepsze sa tematy gdzie zaklada sie jeden w tym dziale o grze jak wczesniej dotad wywale to do trasha zaraz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|