Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borys Fali
Zasłużony
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 909
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 16:00, 03 Mar 2012 Temat postu: Assassin's Creed 3 ! WEEEEEEeee!!! |
|
Ubi znowu nie udało się utrzymać daty ujawnienia informacji o swojej grze ;>
Wszystkie informacje o Assassin’s Creed III standardowo w punktach:
(troche spoilerków)
- nowym bohaterem będzie Connor, pół Indianin (po matce), pół Brytyjczyk (po ojcu), którego imię brzmi w języku Indian: Ratohnhake'ton. W grze dane nam będzie zapoznać się z fragmentem z jego dzieciństwa – Connor mieszkał na amerykańskiej granicy i był wychowywany przez plemię Mohawków. Wioska Indian, w której mieszkał bohater, została spalona przez kolonistów, co zmusiło bohatera do przeciwstawienia się „tyrani i niesprawiedliwości”;
- zmodyfikowane zostanie poruszanie się bohatera – Connor będzie mógł bowiem nie tylko wspinać się i skakać po budynkach, ale także po drzewach. Free-running (czyli po prostu bieg i pokonywanie przeszkód) ma być płynniejszy – asasyn będzie mógł np. wyskoczyć przez okno wprost na drzewo, a z niego dostać się na dach kościoła. Pojawi się też możliwość skakania ponad wagonami i prześlizgiwanie się pod przeszkodami;
- gra napędzana będzie nową wersją silnika Anvil (którą można uznać za edycje 2.0) – pozwoli ona wyświetlać na ekranie do tysiąca osób jednocześnie (wcześniej: do stu);
- bohater ma otrzymać „tysiące” nowych animacji, a walka będzie bardziej ofensywna, mniej oparta na dyskrecji. Connor znajdzie oczywiście na swoim wyposażeniu ukryte ostrze, będzie też można ulepszać jego zbroję. W czasie starć będzie dysponował dwoma broniami, a tomahawk i nóż będą nieodłącznym elementem walk. Pozwolą one zadawać podwójne obrażenia i wyprowadzać kilka finiszerów na raz. Nie będzie auto namierzania – teraz gra sama wykryje kolejnego przeciwnika. Connor będzie też mógł wykorzystać wrogów jako żywe tarcze, pojawi się też wiele dodatkowych ataków, takich jak strzał z pistoletu. Dzięki nowemu systemowi biegu, łatwiej będzie można uciec przed oponentami, a także zabić ich w ruchu. Kamera ma dynamiczniej podążać za bohaterem;
- w grze pojawią się historyczne postaci. Wśród ujawnionych są odgrywający kluczową rolę dla fabuły George Washington, będący odpowiednikiem Leonarda Da Vinci Benjamin Franklin oraz generał Charles Lee;
- akcja zostanie osadzona w latach 1753-1783. Główną osią fabuły nadal pozostanie konflikt pomiędzy asasynami, a templariuszami. Nie jest to jednak jednoznaczne z podziałem koloniści/Brytyjczycy - nie wszyscy koloniści zostaną przedstawieni jako dobrzy ludzie, także nie wszyscy Brytyjczycy będą traktowani jako opresorzy;
- akcja koncentrować się będzie wokół dwóch dużych miast – Bostonu i Nowego Jorku. Pojawi się też duża, rozległa przestrzeń, zwana przez twórców gry Pograniczem. Będzie ona 1,5 razy większa niż cała mapa z Brotherhooda (!), choć nie będzie tak pusta, jak podobny obszar z „jedynki”. Na niej znajdować się ma jedna trzecia dostępnych misji. Na Pograniczu pojawią się też kolonialne osiedla, takie jak Lexington i Concord oraz wioska plemienia Mohawków;
- tak jak w Red Dead Redemption gracze będą mogli polować na zwierzęta zdobywając skóry i mięso, co przyniesie ze sobą specjalne nagrody;
- w Assassin’s Creed III będziemy mogli wziąć w historycznych wydarzeniach, takich jak wielki pożar Nowego Jorku, czy odwiedzić dolinę Valley Forge okupowane przez wojska Washingtona;
- świat gry będzie zmieniał się wraz z upływem czasu. Wiąże się to też z pojawieniem się pór roku. Każda lokacja będzie przedstawiona zarówno w wersji zimowej, jak i letniej, co wpłynie oczywiście na rozgrywkę. Śnieg spowolni przeciwników, a zamarznięte rzeki dadzą nowe opcje taktyczne;
- pojawią się specjalne kluby i grupy zlecające nam zadania, które będą funkcjonowały poza głównym systemem misji. Zaproszenia od nich dostaniemy dokonując pewnych wyczynów – np. gdy będziemy polować, skontaktują się z nami myśliwi;
- w grze znajdzie się nowy system ekonomii;
- pojawi się wiele fragmentów z Desmondem związanych ze współczesnym Nowym Jorkiem i zakończeniem Revelations. W czasie zabawy natkniemy się na nowe zagadki w perspektywie przerwszoosobowej przypominające… Tetrisa;
- Animus zostanie zaktualizowany do wersji 3.0, a za jego bazę danych odpowiedzialny będzie (oczywiście wirtualnie) Shaun Hastings, nieszczędzący sobie komentarzy na temat udziału Brytyjczyków w Amerykańskiej Rewolucji;
- pojawi się więcej sekcji platformowych;
- powróci zabawa w "pełną synchronizację", ale zostanie ona nieco zmodyfikowana. Teraz misje będą miały checkpointy (jeśli więc zawalimy przed końcem i spełnimy wymaganego warunku, by ukończyć zadanie w 100%, nie będziemy musieli go zaczynać go od początku). Teraz będzie ona miała nie tylko wymiar symboliczny – za osiągnięcie pełnej synchronizacji Connor otrzyma pewne dodatkowe umiejętności/bonusy;
- pojawi się też podobny do Brotherhooda system rekrutowania asasynów;
- znikną sojusznicze grupy (np. najemnicy, złodzieje, itd.). W ich miejsce ma pojawić się coś nowego, ale nie wiadomo jeszcze co dokładnie. Zrezygnowano też z mini-gier typu tower defense.
- w grze znajdzie się 2,5 godziny przerywników filmowych. Twórcy twierdzą, że zostały one wykonane w stylu Naughty Dog, a więc sceny zostały wyreżyserowane, nagrane i przeniesione do Assassin’s Creeda III.
- w pracach nad grą developerzy konsultują się z Indianami, by przenieść charakterystyczny styl ich dialogów;
- Assassin’s Creed III powstaje dłużej niż pierwsza część, na grę przeznaczono także więcej pieniędzy i roboczogodzin niż w przypadku Revelations;
- pierwsza wersja gry powinna być gotowa w ciągu kilku najbliższych tygodni, a więc na jej doszlifowanie i naprawienie ewentualnych błędów developerzy będą mieć jeszcze kilka miesięcy.
To NIE są screeny.
Ja kupuję (jak zresztą wszystkie dotychczasowe części), a wy ?? ;>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Borys Fali dnia Sob 16:06, 03 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Joffer
Zasłużony
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 1603
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 16:06, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
A ja na razie mam za sobą pojedyńcze przejście Assasin's Creed 2, 15 % synchronizacji Brotherhood'a i nie widziałem na oczy Revelations.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skundi
Friend
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żary
|
Wysłany: Pon 16:57, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
Kurde szykuje sie długa rozgrywka już nie moge sie doczekać chociaż bardziej mi do assasina pasuje włoski klimat niż jacyś Indianie -.-. Pożyjemy mam nadzieje że fajnie sie bedzie grało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitiwier
Friend
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:24, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
Mam nadzieję, że będzie można strzelać z łuku, a nie jak ostatnio jak był pistolet to jeden strzał w końcówce i koniec ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kula
Friend
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 1402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Harrogath
|
Wysłany: Czw 22:50, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
This is suaba gra, jedynka mi się tylko podobała potem robi się dość nudna ;p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kejm
Gość
|
Wysłany: Pią 8:31, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
W tą najnowsza grałem z 20 minut, wyglądała identycznie prawie i się nudziła.
Najbardziej podobało mi się Bro. Jednak myślę, że ta 3 może być całkiem niezła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|