Zendeman
Zasłużony
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 18:04, 16 Gru 2010 Temat postu: Summit |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Mapa:
S1 - Spawn 1
S2 - Spawn 2
F1 - Frag 1
F2 - Frag 2
A - Plant A
B - Plant B
1 - Komputerownia
2 - Stacja
3 - Urwisko
4 - Taras
5 - Dziedziniec A
6 - Dziedziniec B
7 - Garaż
8 - Korytarz
9 - Wierza
10 - Kolejka
11 - Gazownia
TAKTYKA
ATTACK - S1 - Plant A
[link widoczny dla zalogowanych]
Legenda:
Kolory to oczywiście gracze. Paski to kierunki ich ruchu, a z kolei strzałki to kierunek który mają obserwować gracze.
Kółka to miejsca gdzie gracze powinni kampić
Gwiazdka to miejsce gdzie należy rzucić granat odłamkowy w celu wyeliminowania któregoś z graczy przeciwnika.
Plan:
Gracz CZERWONY
Ten gracz bierze pakę I ma za zadanie ją dostarczyć na „plant A”.
Po zabraniu paki gracz udaje się do „komputerowni i przeskakuje przez barierkę ze schodów po lewej stronie tak aby znaleźć się w koncie „komputerowni”. Tam kampi przez 5 – 10 sekund aby dać czas pozostałym członkom drużyny na zabezpieczenie „plantu A”. Po tym czasie udaj się na schodki prowadzące do bomby A tam zabija spotkanych wrogów (nie brać jeńców). Przeskakuje przez słupki po lewej i jak najszybciej plantuje bombę na A.
Gracz ZÓŁTY
Jego zadaniem jest ściągnięcie na siebie głównej uwagi podczas gdy gracz CZERWONY plantuje B.
Gracz ma udać się na „plant A” idąc „urwiskiem” najsampierw chowa się za pierwszym kamieniem. Czeka 1-3 sekundy po czym udaje się za drugi kamień. Stamtąd ochrania gracza CZERWONEGO. W przypadku gdy paka spadnie na ziemie jego zadaniem jest jej podniesienie I zaplantowanie A.
Gracz ZIELONY
To pozycja która wspiera plant A. (tym graczem powinien być snajper)
Gracz udaje się się do „komputerowni” tam zeskakuje na parter przez pierwsze okno od lewej i wspina się na pierwszy komputer naprzeciw niego. Biegnąc po jego krawędzi i skacząc na końcu dostaje się na kładkę przy ścianie idąc przy ścianie w lewą stronę dochodzi do okan. Tu kampi przez 5 sekund po czym wskakuje na „wierzę” i zeskakuje na jej niższą platformę. Z tej pozycji ochrania gracza CZERWONEGO.
Gracz RÓŻOWY
Ten gracz ma za zadanie ochraniać gracza ZIEELONEGO podczas jego wspinaczki na „wierzę”. Jego następnym zadaniem jest obrona „komputerowni”.
Gracz udaje się jak najszybciej na „korytarz tutaj kampi uważając na wejście od strony wroga (schody). Kampi do momentu gdy gracz NIEBIESKI nie pojawi się na schodach. Gdy jego kompan już pojawi się na swojej pozycji gracz ma przystąpić do osłaniania wnętrza „komputerowni” z okien „korytarza” bądź bezpośrednio z parteru. Tam ma kampić do końca rundy lub ewentualnie wspomóc „plant A”.
GraczNIEBIESKI
On ma za zadanie robić sztuczny tłum czyli jak najwięcej dymu. (rasher lecz nie koniecznie)
Gracz udaje się na „dziedziniec A” Tam zeskakuje na teren znajdujący się pod tarasem („frag 1”). Tutaj rzuca granat odłamkowy. Wskakuje po skrzynkach na taraz i biegnie w kierunku schodów tu ma kampić na przeciwników przez jakieś 10 sekund po czym ma pobiec do „stacji” zeskoczyć na kładkę poniżej i udać się do „plantu A”.
Po zaplanowaniu kampimy w miejscach zaznaczonych na mapce. Jedynie gracz NIEBIESKI ma być w ciągłym ruchu i osłaniać jednocześnie „plant A”
Attack - S1 - Plant B
[link widoczny dla zalogowanych]
Legenda:
Kolory to oczywiście gracze. Paski to kierunki ich ruchu, a z kolei strzałki to kierunek który mają obserwować gracze.
Kółka to miejsca gdzie gracze powinni kampić
Gwiazdka to miejsce gdzie należy rzucić granat odłamkowy w celu wyeliminowania któregoś z graczy przeciwnika.
Plan:
Gracz CZERWONY
Zadaniem tego gracza jest obrona „komputerowni” I wsparcie „plantu B”
Gracz ze spawna udaje się do „komputerowni” tutaj schodzi na schody po lewej stronie i kampi przez jakieś 5 sekund. Następnie ma się udać do wyjścia przy „dziedzińcu B”. Stąd ma osłaniać „plant B” oraz co chwila cofać się do „komputerowni aby osłaniać plecy.
Gracz ZÓŁTY
Jego zadaniem jest ściągnięcie na siebie głównej uwagi podczas gdy drużyna plantuje A.
Gracz ma udać się na „plant A” idąc „urwiskiem” najsampierw chowa się za pierwszym kamieniem. Czeka 1-3 sekundy po czym udaje się za drugi kamień. Stamtąd rzuca flesze i stara się ściągnąć na siebie uwagę. Prze cały czas na przód wchodząc do „komputerowni” przez schodki nad „plantem A”> Następnie idzie na „dziedziniec B” i chowa się za skrzynka przy wyjściu tak aby mieć widok na „plant B”.
Gracz ZIELONY
To pozycja która wspiera plant B. (tym graczem powinien być snajper)
Gracz udaje się się do „komputerowni” tutaj staje w pierwszym oknie od lewej i kampi przez 5 sekund stara się wyeliminować graczy w „komputerowni”. Gdy gracz RÓŻOWY oczyści „korytarz” należy udać się na „taras i stamtąd obserwować „gazownie”. Jeżeli gracz RÓŻOWY upuści pakę to on ma ją podnieść i zaplantować.
Gracz RÓŻOWY
On lub gracz NIEBIESKI bierze pakę.
Udaje się jak najszybciej przez „komputerownie” do „korytarza” tam zabija wszystkich wrogów po czym idzie na schody. Oczyszcza „dziedziniec B” i plantuje pake na B. Po udanym planicie wraca na schody i uważa na „stacje” oraz „korytarz”.
GraczNIEBIESKI
On lub gracz Gracz RÓŻOWY bierze pakę.
Niezależnie czy gracz weźmie pakę czy nie ma udać się na „frag 1” tam rzucić granat i szybko wbiec do pomieszczeń pod „tarasem”. Następnie biegnie w kierunku „plantu B” tam ewentualnie plantuje pakę po czym chowa się za skrzynią na „frag 2” ale ma siedzieć po przeciwnej strony skrzyni od „gazowni” w ten sposób aby w pełni widział „plant B” a aby wróg wychodzący z „gazowni” go nie widział. (tym wrogiem zajmie się gracz ZIELONY) Teraz ma tu kampic i czekać aż paka wybuchnie.
DEFEND S2
[link widoczny dla zalogowanych]
Legenda:
Kolory to oczywiście gracze. Paski to kierunki ich ruchu, a z kolei strzałki to kierunek który mają obserwować gracze.
Kółka to miejsca gdzie gracze powinni kampić
Gwiazdka to miejsce gdzie należy rzucić granat odłamkowy w celu wyeliminowania któregoś z graczy przeciwnika.
Plan:
Gracz RÓŻOWY
Ta pozycja jest jednym z najważniejszych miejsc dla naszej drużyny, ponieważ obejmuje „Dziedziniec 2” i utrata tej pozycji mogła by skutkować dostaniem się przeciwnika na nasz spawn oraz otworzenie im bezpośredniej drogi do „plantu B”.
Gracz musi prosto ze spawna udać się w oznaczone miejsce po czym zacząć kampić we wskazanym punkcie przez jakieś 5 sekund. Teraz ma dwie opcje albo udać się do "komputerowni przez główne drzwi i kampić tam w okolicy wejścia. Lecz może też wbiec na schody przy dziedzińcu B i wbiec na "taras" po czym chronić "plant B" z "tarasu". W przypadku otrzymania znaku od CZERWONEGO ma się on wycofać na naszego spawna po czym udać się przez „gazownie” w stronę „plantu B”.
Gracz CZERWONY
Zadaniem tego gracza jest również obrona „dziedzińca 2”, lecz jego głównym zdaniem jest ochrona „plantu B” ma on znaleźć się za skrzynią znajdującą się przy wyjściu z „komputerowni”(zaznaczone na mapce)
Do tego aby się tam znaleźć ma dwie drogi do wyboru jedna to od „gazowni”, a druga od strony „stacji”. Droga od strony „gazowni” jest bardziej niebezpieczna ze względu na możliwość znalezienia tam granatu , lecz droga ta umożliwia również zabicie jednego z przeciwników za pomocą granatu odłamkowego (rzucamy go będąc w „frag 2”). Jeżeli gracz wybierze drogę przez "stację" zaraz po wbiegnięciu do niej należy odczekać jakieś 3 sekundy przed wyjściem na naszą kampę (granaty wrzucane na dziedziniec). Gdy gracz znajdzie się na swojej Kampie ma obserwować „plant B” oraz schody nad B. Jeżeli zobaczy przeciwnika który przebiegał w stronę „gazowni” ma dać znak RÓŻOWEMU, a samemu ma rzucić odłamkowym po czym udać się ostrożnie w stronę B uważając jednocześnie na swoje plecy.
Gracz ZIELONY
To pozycja która chroni A. (tym graczem powinien być snajper)
Gracz biegnie do „stacji” po czym chowa się za filarem i obserwuje przez jakiś czas czy nikt nie wychodzi na pozycje obok A. Jeżeli prze jakieś 15 sekund nikt się nie pojawi zeskakuje na kładkę niżej po czym biegnie w stronę schodków na A. Stamtąd przez drzwi wypatruje przeciwnika ale nie wchodzi do budynku. Obserwuje również czy nikt nie podchodzi do „plantu A”. W ten sposób chroni RÓŻOWEGO. W sytuacji krytycznej ma wejść do „komputerowni” i postępować dalej zgodnie z instrukcjami osoby dowodzącej drużyną.
GraczŻÓŁTY
Jego zadaniem jest obrona A lub ewentualny rash na pozycje wroga od strony „urwiska”. (Tą pozycje obejmuje najbardziej opanowany gracz, ponieważ jego postępowanie zależy od informacji udzielanych przez drużyny.) PS. Dobrze aby ten gracz używał karabinku typu AK-47u.
Gracz jak najszybciej biegnie prawą stroną mapy na „plant A”. Broni tej pozycji i czeka na informacje od drużyny.(decydujący moment w którym podejmuje on decyzje co robić dalej)
W przypadku gdy przeciwnicy atakują A ma on nacierać w ich stronę czyli „urwisiem” w kierunku ich spawnu prowadząc silny ogień zaporowy i postępując cały czas na przód. Po czym biegnie on jak najszybciej w stronę spwanu wroga(gdy dobiegnie do pierwszego budynku po prawej stronie mapy należy do niego nie wchodzić, lecz minąć go prawą stroną wchodząc na kładkę obok) po oczyszczeniu „dziedzińca 1„ i „garażu” zawraca środkiem mapy w taki sposób aby znaleźć się w „korytarzu” lub na schodach nad B(wszystko oznaczone na mapce). Po drodze do „korytarza” wbiegając do głównego budynku ma on spojrzeć przez okno czy nie ma nikogo w „komputerowni”.
Jeżeli w decydującym momencie gdy nikt nie pojawi się na A przez jakieś 15-20 sekund, a usłyszy on od drużyny że przeciwnicy atakują „plant B” gracz ma natychmiastowo wrócić się parę metrów i wbiec po schodach po czym minąć ZIELONEGO i wbiec do „komputerowni. Stamtąd ma się jak najszybciej udać na schody prowadzące na „korytarz” nad „komputerownią”. Biegnie on wzdłuż „korytarza” po czym skręca w lewo i biegnie na schody nad B. Z tej pozycji ma on chronić B.
GraczNIEBIESKI
On ma za zadanie oczyścić całą „komputerownie”.
Biegnąc środkiem w stronę naszego placu gracz może schować się pod schodami kampiąc B lub(zalecane) biec w stronę B potem w prawo po kładce i wejść do pomieszczeń pod „tarasem”. Stamtąd ma on się udać do „komputerowni” i sprawdzić czy nikogo tam niema jeżeli jest tam czysto ma on poczekać jeszcze 20 sekund po czym udać się na górę po schodach po czym wzdłuż „korytarza” aż na schody nas B (jeżeli wróg idzie na B) lub kampić przy okienku nad A (jeżeli wróg idzie na A)
Post został pochwalony 4 razy
Ostatnio zmieniony przez Zendeman dnia Sob 19:32, 18 Gru 2010, w całości zmieniany 14 razy
|
|