Forum alpha.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

System "klanowy" w Social Club (GTA V)

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum alpha.fora.pl Strona Główna -> Clan
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
kejm
Gość






PostWysłany: Czw 21:54, 29 Sie 2013 Temat postu: System "klanowy" w Social Club (GTA V)

<center>

Pierwszą nowością, którą zaoferuje nam Rockstar Games Social Club jest system hierarchii dla załóg Social Clubu, który powstał na odzew społeczności RGSC. Jest już on dostępny dla wszystkich liderów załóg na oficjalnej stronie Social Clubu. Pozwala on na nadawanie specjalnych rang członkom, określanie im poszczególnych zadań oraz nagradzanie ich zgodnie z progresem w grze.




Liderzy zespołów mogą nadawać specjalne rangi każdemu wybranemu przez nich członkowi (w innym przypadku wszyscy członkowie będą dołączeni do grupy Żołnierzy (wolne tłumaczenie z ang. Muscle)). Poniżej znajdziecie cztery grupy członkostwa.

Komisarze

Najbardziej zaufani członkowie grupy, prawa ręka lidera, którzy są odpowiedzialni za doradztwo i wykonywanie zadań. W mocy komisarzy leży zarządzanie i administrowanie wszelkimi aspektami grupy w imieniu lidera łącznie z awansowaniem i zapraszaniem nowych członków. Angielska nazwa tej grupy brzmi Commissioners.

Porucznicy

Członkowie posiadający odpowiednie przywileje, by utrzymać całą załogę w ryzach. Mogą również awansować i degradować członków niższych rang. Mądrym posunięciem jest ochrona Poruczników. Tym powinni zająć się Agenci i Żołnierze. Nazwa pochodzi od angielskiego słowa Lieutenant.

Agenci

Grupa członków (z ang. Representatives), którzy wykazali się i udowodnili swoje przywiązanie do załogi. Nieważne w jaki sposób to sposób. Są wierni grupie od samego przyjęcia. Agenci mają podstawowe prawa, które uprawniają do brania głosu podczas działań rekrutacyjnych.

Żołnierze

Szeregowi członkowie grupy, zadowoleni ze swojej pozycji, która jest najniższa rangą i odpowiada za szerzenie spustoszenia w imię załogi. Nie mają żadnej władzy administracyjnej, lecz to oni są postrzegani za serce i duszę grupy. Ambitni żołnierze mogą awansować na wyższe stanowiska lub zostać całkowicie wyrzuceni z kliki, gdy władza zauważy, że stanowią oni zagrożenie.




W zasadzie nie ma żadnych limitów, które decydowałyby o tym ile osób może być w danej grupie. Lider ma pełne prawo decydować kto gdzie się znajduje. Może utworzyć prężnie działającą organizację, która nagradza wybrańców lub zbudować anarchistyczne królestwo, w którym wszyscy mają takie same prawa.

By zobaczyć jak to działa, liderzy grup mogą udać się do Zarządzania Zespołami i wybrać hierarchię z dostępnych opcji znajdującymi się pod Emblematem Załogi. Zobaczą wtedy cały łańcuch zarządzania, od górnych szczebli odpowiedzialnych za działania aż po przyziemne polecenia wykonania roboty. Znajduje się tu również opcja awansowania i degradowania członków wraz ze szczegółowymi o nich informacjami.

Mogą tutaj również zauważyć kolorowy pasek pod każdym tagiem, który zmniejsza się wraz z progresem drużyny. Pasek ten widoczny jest w Social Clubie jak również będzie zauważalny podczas gry w Grand Theft Auto Online. Wyświetlany będzie jako symbol przynależności do załogi. Jego kolor jest determinowany przez kolejną nowość w SC: Kolory Załóg. Mogą one być zmienione w opcjach zarządzania, a ich rola będzie znacząca, lecz na razie nie jest ona znana.

Członkowie Social Club zauważą również kilka aktualizacji w designie serwisu, profilach użytkowników i paroma innymi stronami. Jak zawsze, jeżeli chcesz pomóc - zamieniamy się w słuch. Opowiedz nam, co możemy zmienić. Daj nam znać przez Mouthoffa. Zawsze jesteśmy chętni poznać Wasze zdanie.

Chcemy również przypomnieć wszystkim liderom załóg, by w razie konieczności uaktualnili swoje dane kontaktowe. Zachęcamy do linkowania swoich facebooków i twitterów w kontach na Social Club, by każdy mógł mieć swobodny dostęp do informacji.

Nie bądź w tyle i zorganizuj własną ekipę, która będzie wyróżniać się z tłumu. Pamiętaj jednak o szacunku, który nadal odgrywa dużą rolę. Przygotuj się już teraz na online'owe wojny, które zaczną się za nieco ponad miesiąc.

Tutaj jest wstępnie nasza grupa, jeśli chcecie być "psychicznie" bliżej klanu i premiery GTA na PC to dołączcie:
[link widoczny dla zalogowanych]


</center>


Ostatnio zmieniony przez kejm dnia Nie 10:54, 07 Wrz 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Rukia
Friend
Friend



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Ulicy ;^^

PostWysłany: Pią 2:15, 30 Sie 2013 Temat postu:

Dzisiaj się zapiszę. ;]

#Edit. Nick SabEr123 Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rukia dnia Pią 11:13, 30 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kejm
Gość






PostWysłany: Nie 14:18, 01 Wrz 2013 Temat postu:

Zaakceptowane elegancko;-)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum alpha.fora.pl Strona Główna -> Clan Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin